pondělí 8. října 2012

8. den

Zdravím kočky,
já už chci ven. Ven! Ven! Chci se osprchovat, nabarvit si vlasy, hezky se obléknout, upravit se a vyrazit ven! Jak já se nemůžu dočkat zítřku. Sice už musím být v 8:00 ve škole (což znamená, že musím vstávat o 2 a půl hodiny dříve než obvykle!), ale alespoň budu někde jinde. A odpoledne to kino. No a večer pak třeba zdravá romantická večeře O:). Dnes jsem zase nic neudělala. Zkusila jsem si zadat včerejší jídelníček do stobu, který mi spočítal, že mám víc jíst :/. Jenže to už bych pak jedla skoro jako normálně a po tom přibírám. Pak jsem si tak brouzdala pro internetu, srdíčkovala obrázky na we<3it (překvapivě mé galerii dominují obrázky s jídlem :D), rozdávala skvělé rady na zpovednice.cz, mrkla se na epizodu HIMYM, PLL a New girl, prohlížela si cizí blogy, četla pochybné články (například na téma "Proč jsou ženy nevěrné"... hodně objevný článek) a podobně. Myslím, že být ještě jeden celý den doma, tak si odhryžu nudou nohu. 

Jídelníček

9:00 - snídaně - plátek slunečnicového chleba, lučina, dva plátky vepřové šunky, mandarinka
11:00 - svačina - půlka pomeranče
12:30 - oběd - štouchané brambory (s plátkem slaniny :(  a cibulkou), kousek krůtího masa, kousek fenyklu
16:00 - svačina - celozrnná bulka, lučina, rajče
19:00 - večeře - dva krajíčky chleba zapečené s kozím sýrem (jsem prasátko, ale dělal je tatínek a tomu nemůžu říct ne :D)
Nojo, dneska to bylo s jídlem hodně slabé. Zítra snad bude líp.
Hezký zbytek dne :*,
Lilith

3 komentáře:

  1. Koukám že máš podobnou snídani jako já večeři :D
    Jinak měla jsem období, kdy jsem nejedla vůbec nic - byla jsem totiž ve stresu (krize ve vztahu :D) a jakmile jsem ve stresu tak do sebe nic nedostanu .. pak jsem začala jíst 3 - 4 krát denně a tělo si na to už zvyklo, takže opravdu hlad nemám .. když jo a k jídlu se nedostanu, (třeba se mi za něj nechce utrácet) koupím si kafe, kapučíno nebo čaj a tím si ten žaludek na chvíli naplním. Takže opravdu hlad nemám. Bývaly doby kde jsem mohla něco jíst pořád, ty jsou naštěstí za mnou :)) Článek "proč jsou ženy nevěrné" by mohl být zajímavý ... ostatně "proč jsou muži nevěrní" by možná mohl být přínosnější :D

    OdpovědětVymazat
  2. Také nemám ráda, když jsem celý den doma. Ačkoli mám celý den volný, neudělám nikdy nic a pořád jenom brouzdám po netu nebo jím =/

    OdpovědětVymazat
  3. Asi začnu taky psát u sebe jídelníčky, aspoň nebudeš tak zkroušená, že jíš hodně :D Ono jde o to, CO jíš a ne zas až tak kolik.
    Pokud máš cca 1500 kcal za den, tak je to v pohodě :) a hýbat se :) :)

    OdpovědětVymazat