pátek 5. října 2012

5. den

Ahoj kočky,
tak jsem úplně vyřízená. Jak jsem si včera stěžovala, že na mě něco leze a mám rýmičku, tak dnes už mě skolila pořádná chřipka. Takže piju jeden čaj (hořký samozřejmě) za druhým, občas si dopřeju horký nápoj Paralen, krk mám obalený šátkem a doufám, že do večera mi bude líp, protože mě kamarádka chce seznámit s nějakým frajerem. A já se seznamuji ráda... ;) Včera večer jsem si šla sednout s pár kamarády do hospody a vypila jsem pouze 4 sklenice neperlivé vody a plechovku zeleného čaje (voda byla zadarmo a barmanka mi vyčetla, že jsem si nic nekoupila :/). A stejně jsem se bavila :).

Jídelníček:

8:30 - snídaně - plátek slunečnicového chleba, plátek vepřové šunky (jinou doma nemáme :/), plátek nízkotučného sýru, rajče, zelený čaj
11:00 - zelený čaj, paralen
12:00 -  oběd - filet z lososa, pečená brambora, okurka
....
Zbytek je zatím ve hvězdách, ale nemám dnes vůbec chuť k jídlu. 


Taky si budu muset na zeď vylepit nějaký motivační obrázek :). Mám jedny motivační šaty, do kterých chci zhubnout (rok a půl zpátky mi padly jak ulité, je to velikost M). Někdy vám je ukážu :).

Zatím papa,
Lilith

2 komentáře:

  1. Ten paralen k svačině mě fakt pobavil :D. Tak ať to trochu do večera vyležíš, ať se můžeš jít seznamovat s tim frajerem. Jinak mam takovej dojem, že jsem tu četla, že máš přítele? :P

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám jednu sukni do divadla, kterou tak tak dopnu a to je můj cíl :D hurá do něj :D

    OdpovědětVymazat