úterý 2. října 2012

2. den

Zdravím,
tak včerejšek jsem totálně zazdila. Popkornu jsem sice odolala a do nějakých pěti jsem se přesně držela plánu, ale pak jsem vypila dvě piva a sežrala pizzu. No bude to boj. Doufám, že dnes mi to půjde líp. Ke snídani jsem sice měla dvě míchaná vajíčka (dělal mi je ke snídani partner, který nevěděl, že hubnu, takže jsem mu nemohla říct ne :)), ale k obědu mě čeká kuskus s kuřecím masem. Musím říct, že velký problém mi dělá dodržování pitného režimu. Nikdy jsem nebyla zvyklá moc pít, takže teď si musím hlídat, abych vypila za den alespoň pár sklenic vody. 

A chtěla jsem se vás na něco zeptat... Před pár měsíci jsem narazila na zahraniční webovou stránku, kam člověk zadal svojí váhu , výšku a pohlaví (tuším, že mohl i míry) a vyhodilo mu to fotky lidí se stejnými údaji. Díky tomu šlo relativně objektivně zhodnotit svojí postavu. Neznáte ten web někdo náhodou? Já jsem si bohužel ten odkaz neuložila a nikde to nemohu najít.

Tak papa,
Lilith

2 komentáře:

  1. Já včera zhrešila... Kolegyně v práci mi vnutila pásek oříškové Milky... A po dvou týdnech bez mé milované čokolády ( fakt jsem neměla ani kousíček sladkého ) jsem zažila stav podobný orgasmu :D mňam :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ta stránka by mě teda fakt zajímala. Chtěla bych vidět jak vypadaj lidi se stejnou váhou a výškou, třeba by mi to zvedlo sebevědomí a nebo taky uplně naopak žejo.. :D

    OdpovědětVymazat