pondělí 1. října 2012

1. den

Tak dneska konečně začínám. Bohužel mi to moc nevyjde s cvičením (hezký začátek, já vím...), protože mám až do osmi školu, pak jdeme se skoropřítelem do kina a potom u něj spím. Takže dnes jen ty sedy-lehy. 

A plánovaný jídelníček?

9:00 - snídaně - meruňková activia 
11:00 - svačina - dvě blumy
13:00 - oběd - malý salátek (cca jedna šestina okurky, 4 cherry rajčátka, čtvrtka malé cibule, list salátu, plátek eidamu) + plátek slunečnicového chleba s žervé a plátkem šunky

... zbytek je zatím ve hvězdách. Doufám, že nezhřeším už první den. Musím odolat tomu popcornu v kině. To si zas H. bude myslet, že jsem nemocná, když nechci jíst :).

Zatím se mějte,
Lilith


3 komentáře:

  1. Ahoj Lilith,držím ti pěsti a nadále budu číst tvůj blog.Dasha

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Lilith... ráda spřátelím, ale v poslední době obíhám jenom na základě komentářů, jelikož toho mám moc do školy. Když mě teda budeš denně komentovat, určitě se na tebe budu koukat každý den :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hurá na to, ne? :) já už mám za sebou 14 dní cvičení a když to zvládnu já, tak snad každý :D

    OdpovědětVymazat